Aller au contenu

Les diamants de l'Amazone - rené Cardona - 1984


tomtom

Messages recommandés

un film que j'ai mais que je n'ai jamais vu

 

 

User Comments:

 

2 out of 5 people found the following comment useful:-

F**K Yeah, 20 October 2001

Author: pcampbell25 from Lawrence, KS

 

This is the best Indiana Jones knockoff I have ever seen. What it lacks in originality it makes up for in stupidity. Catchy and original names for characters like Gringo and Paco. Cheesy and lame effects make for fun. The props are about as pathetic as you can get. It stars a real hard ass (Gringo) who doesn't take crap from anyone or anything. I was also pleased by the work of Donald Pleasance. Donald plays really crappy villains well, if you can check him out in the movie Puma Man, he plays the ultimate in villainy, Kobras. Anyway, some of my favorite scenes are the ones with graphic violence that is so cheesy, Kraft invested in its use on Macaroni. For example, when Gringo cuts off an indian's finger, the severed finger looks like a carrot with ketchup on it. Good laughs if you watch while drinking lots of beer.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

film d'aventures plutôt sympa avec quelques bonnes "gueules" du bis, des crocos,

des tarentules, des serpents, des réducteurs de têtes, un peu de gore,

et donald pleasence en nazi qui recherche de l'or pour reconstruire le troisième reich

vaut le coup d'oeil

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Ah voilà, monsieur n'aime pas qu'on parle de cul mais il n'y en a pas encore assez dans ce film pour avoir consulté le précédent topic qui lui est dédié !

 

http://www.zonebis.com/forum/viewtopic.php?t=113&highlight=cardona

 

 

j'avais pas vu...

 

 

gnagnagnagna...

 

c'est pas que j'aime pas qu'on parle de cul. C'est que je vois pas l'intérêt de causer cul à toutes les portes....

 

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

×
×
  • Créer...