Aller au contenu

Girl 6 - Spike Lee - 1996


Basculo Cui Cui

Messages recommandés

A Spike Lee Joint

 

Theresa Randle (Bad Boys) delivers a breakthrough performance as a frustrated New York City actress who reluctantly takes a job as a phone sex operator. But when she discovers her natural gift for aural pleasure, she becomes a different woman to her sports memorabilia-obsessed neighbor (director Spike Lee), her romantic shoplifter ex-husband (Isaiah Washington of Grey's Anatomy), and an endless stream of calls from men fueled by dark and wild desires. Even if she loves being every man's fantasy, can she ultimately handle her own reality?

 

Quentin Tarantinio, Madonna, Halle Berry, Naomi Campbell, Jennifer Lewis, Peter Berg, Debi Mazar, Michael Imperioli, John Turturro, Richard Belzer, Gretchen Mol and Ron Silver appear in this sexy comedy/drama written by Pulitzer Prize winner Suzan-Lori Parks (Topdog/Underdog) and featuring a hot soundtrack of hits by Prince.

 

 

coming soon at benj's

 

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Pas si mauvais que ce qu'on en dit partout. C'est certes loin des meilleurs Spike Lee, c'est aussi ds la partie la plus légère / comédie du bonhomme, mais bon, ça se regarde pas mal, j'aime bien l'idée de départ et ds mes souvenirs il y avait plusieurs scènes plutot funs.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

J'adore!

Un de mes Spike's joint preferé. C'est leger pour du Spike Lee qui prouvait déja qu'avant 24h avant la nuit qu'il pouvait faire des films normaux sans revendications aucunes (bon un petit peu avec l'histoire de la gamine).

Theresa Randle est magnifique et les scenes s'enchainent nickel, j'adore les reves de Girl 6 (Foxy Brown, Peter si t'as des movies comme ça il me les foooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, les Jeffersons (Spike Lee rulez)).

UN GRAND SPIKE MONSIEUR INEDIT EN DVD CHEZ NOUS C EST UNE HONTE!

 

THANX PETER!

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

×
×
  • Créer...