Aller au contenu

Above the Rim [Gangball] - Jeff Pollack (1994)


Basculo Cui Cui

Messages recommandés

 

coming soon at benj's

 

 

Some games you play. Some games play you.

 

Kyle Lee Watson (Duane Martin) is an inner-city high school basketball star torn between college and the lure of the streets. During an important championship play-off game, Kyle grandstands to catch the attention of Birdie (Tupac Shakur), a powerful gang leader who is assembling a team to compete in the neighborhood Shoot-Out contest, a high-stakes street basketball tournament for the bragging rights of the city. With promises of good life: cash, cars and women, Birdie convinces Kyle to play on his team. now Kyle's future hangs in the balance as Birdies influence threatens his college career and possibly, his life. It's a battle for Kyle's heart and soul, resulting in one of the grittiest basketball films ever made!

 

 

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

DANS "GANGBALL" YA TUPAC QUI TUE UN MEC EN SORTANT UNE LAME DE RASOIR DE SA BOUCHE, T'ENTENDS ??????

 

 

PIS YA "REGULATE" DS LA BO !!!!!!!!!

 

Respect alors

 

Le nom du film ressemble un peu à un titre de film de cul avec des noirs à longues bites dans des cul blancs de barely legal.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

  • 1 month later...
  • 4 years later...

Revu la semaine dernière, ça passe toujours bien !

 

La BO déboite, le cast est correct, la patine 90's traverse bien les années ! Quelques petits défauts, le trauma un peu lourdaud, quelques péripéties parfois un peu connes, mais globalement, le film se laisse encore très bien mater, ça m'a rappelé ma jeunesse, ça m'a donné envie d'aller taper la balle, c'était chouette !

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

×
×
  • Créer...